Regulamin sklepu Adore You Jewellery

Sklep internetowy Adore You Jewellery (nazwa sklepu), dostępny pod adresem internetowym www.adoreyoujewellery.pl, prowadzony przez Nicolę Olszewską (imię i nazwisko), prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Nicola Olszewska z siedzibą w Zagórzu 9z, 66-016 Zagórze, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 9731085889, REGON 522290092.

I. Definicje

  1. Klient — Osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie internetowym adoreyoujewellery.pl. Klientem może być Konsument lub Przedsiębiorca.
  2. Użytkownik — Osoba odwiedzająca stronę internetową adoreyoujewellery.pl, a także osoba korzystająca z dostępnych usług na stronach internetowych.
  3. Sklep internetowy adoreyoujewellery.pl — Prowadzony przez Nicola Olszewska serwis sprzedaży on-line, dostępny dla Klientów i Użytkowników, na stronie internetowej www.adoreyoujewellery.pl.
  4. Asortyment — Towar oferowany przez Nicola Olszewska w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl.
  5. Asortyment „wkrótce” — Towar, który będzie dostępny w serwisach sprzedaży on-line. W momencie dotarcia Asortymentu „wkrótce” do Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl Asortyment „wkrótce” zmienia status na Asortyment „nowość” i zaczyna być dostępny w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.com. Cena przy Asortymencie „wkrótce” jest ceną orientacyjną i może ulec zmianie przy zmianie statusu na „nowość”.
  6. E-faktura — Faktura, faktura korygująca, duplikat faktury i duplikat faktury korygującej w formacie PDF wystawiona zgodnie z prawem i udostępniona klientowi przez Nicola Olszewska zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów, której autentyczność pochodzenia, integralność treści oraz czytelność zagwarantowane są za pomocą wprowadzonych kontroli biznesowych, które ustalają wiarygodną ścieżkę audytu między fakturą a dostawą towarów lub świadczeniem usług.
  7. Cena orientacyjna — Wskazana w PLN wartość brutto Asortymentu „wkrótce”. W momencie zmiany statusu Asortymentu na „nowość” cena orientacyjna zostanie przeliczona na cenę regularną.
  8. Cena regularna — Wskazana w PLN wartość brutto Asortymentu.
  9. Dzień roboczy — Jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  10. Rejestracja — Proces zakładania Konta przez Klienta.
  11. Konsument — Osoba fizyczna korzystająca z usług Nicola Olszewska w związku z czynnościami niezwiązanymi bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna korzystająca z usług Nicola Olszewska w związku z czynnościami związanymi z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. Przedsiębiorca — Osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i korzystająca z usług Nicola Olszewska w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, lub zawodową.
  13. Konto — Wirtualny zbiór zasobów i uprawnień przypisanych konkretnemu Klientowi, który dokonał pełnej Rejestracji, służący do realizacji składanych Zamówień z logowaniem do Konta, zawierający historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych produktów dostępnych w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl, dane dotyczące wpłat, udzielonych rabatów z tytułu posiadania karty lojalnościowej oraz liczbę zebranych punktów na karcie lojalnościowej.
  14. Koszyk — Usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia Asortymentu, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny regularnej na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny regularnej poszczególnych łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Asortymentu. Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży.
  15. Zamówienie — oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Asortyment, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy sprzedaży oraz dane osobowe Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.
  16. Regulamin — niniejszy zbiór przepisów i zasad regulujących sprzedaż on-line w Sklepie internetowym.
  17. Umowa sprzedaży — umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Asortymentu za zapłatą Ceny regularnej powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w szczególności koszty wysyłki. Umowa sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w momencie otrzymania przez Klienta od Nicola Olszewska wiadomości e-mail o tytule „[Adore You Jewellery] Potwierdzenie zamówienia”, wysłanej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu Umowa Sprzedaży określa w szczególności wybrany Asortyment, jego główne cechy, Cenę regularną, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki.

II. Zasady rejestracji

  1. Rejestracja polega na utworzeniu i aktywacji indywidualnego Konta poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl, w którym Klient podaje swoje dane. W wyniku takiej rejestracji Klient ustawia login (adres e-mail) i hasło do indywidualnego Konta. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzającą rejestrację.
  2. Jeśli Klient nie pamięta hasła dostępu do Konta lub chce zmienić dotychczasowe hasło, powinien wysłać wiadomość poprzez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie logowania Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl, podając adres e-mail, którym posłużył się podczas zakładania Konta. Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z wygenerowanym linkiem do zmiany hasła.
  3. Klient zobowiązany jest do niezwłocznej aktualizacji danych podanych w trakcie Rejestracji przy pomocy formularza dostępnego na stronach internetowych Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl. Klient ma możliwość, zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta. Klient ponosi odpowiedzialność za podawanie niepełnych, nieaktualnych bądź nieprawdziwych danych, bądź brak ich aktualizacji.
  4. Klient może posiadać tylko jedno Konto przypisane do jednego adresu e-mail.
  5. Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym indywidualnego hasła dostępu do Konta.
  6. Do korzystania z indywidualnego Konta upoważniony jest wyłącznie Klient, którego dane były wskazane podczas rejestracji.
  7. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adoreyoujewellery@gmail.com lub też pisemnie na adres: Nicola Olszewska z siedzibą w Zagórzu 9z, 66-016 Zagórze. Założenie Konta nie jest wymagane, aby złożyć Zamówienie. 
  8. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług, tj. usunąć Konto za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości Konta i/lub odmówić dalszego prawa do korzystania przez Klienta (zarówno tego posiadającego Konto, jak i nieposiadającego Konta) ze Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl, a także składania Zamówień, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności w sytuacjach, gdy Klient narusza postanowienia pkt II ust. 5 oraz pkt III ust. 6 Regulaminu.

III. Przyjmowanie i realizacja Zamówień

  1. Prezentacja Asortymentu wraz z jego Ceną regularną w Sklepie internetowy www.adoreyoujewellery.pl nie stanowi oferty jego zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży, po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę złożonego przez Klienta Zamówienia. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na warunkach wskazanych poniżej.
  2. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl w następujący sposób:
    1. Klient dodaje wybrany Asortyment do Koszyka, po czym przechodzi do formularza Zamówienia,
    2. Klient posiadający Konto potwierdza w formularzu Zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży. Klient, który nie posiada Konta, musi samodzielnie wypełnić formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy sprzedaży. W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy sprzedaży; Asortyment oraz jego ilość, w razie dostępności rodzaj, kolor i rozmiar Asortymentu, miejsce i sposób dostawy Asortymentu, sposób płatności. W wypadku Klientów będących Przedsiębiorcami lub Konsumentami wykonującymi działalność gospodarczą niezbędne jest także podanie nazwy oraz adresu firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP. W ramach rozwoju dostępnych w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl Asortymentu lub usług Sprzedawca może wprowadzić obowiązek podania w treści formularza Zamówienia, lub w innym właściwym miejscu, innych informacji dotyczących Asortymentu lub Klienta, a w przypadku danych osobowych również innych niezbędnych danych, w szczególności z uwagi na specyfikę Asortymentu lub usługi, np. w celu spersonalizowania Asortymentu. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko w nadzwyczajnych okolicznościach po uzgodnieniu z Nicola Olszewska oraz przed przekazaniem Asortymentu kurierowi w celu dostarczenia przesyłki,
    3. Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Nicola Olszewska sposobów dostawy Asortymentu,
    4. Klient wybiera sposób zapłaty Ceny regularnej i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia kosztów realizacji Umowy sprzedaży,
    5. Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl (przycisk: „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu,
    6. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka,
    7. W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
  3. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją, że Zamówienie dotarło do Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl, co jest tożsame z przyjęciem Zamówienia i jego dalszym procedowaniem przez Nicola Olszewska.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta od Nicola Olszewska wiadomości e-mail zawierającej w tytule „[Adore You Jewellery] Potwierdzenie zamówienia”, wysłanej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu, stanowiącej potwierdzenie, zawartej pomiędzy stronami Umowy sprzedaży, w tym zakupionego przez Klienta Asortymentu, jego ceny oraz ew. kosztów jego transportu, a także innych istotnych warunków zawartej Umowy sprzedaży. Powyższe potwierdzenie wysłane będzie w terminie 30 dni od otrzymania przez Nicola Olszewska Zamówienia Klienta.
  5. Jeśli Sprzedawca nie może zawrzeć Umowy sprzedaży w całości lub w części z uwagi na to, że Asortyment nie jest dostępny, bądź z uwagi na nieprzewidziane okoliczności nie został dostarczony do Sprzedawcy, bądź uległ uszkodzeniu lub utracie, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi Klienta poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail wskazany w Zamówieniu oraz zwróci mu otrzymaną cenę nie później jednak niż w terminie 7 dni od momentu przekazania informacji o niemożliwości zawarcia Umowy sprzedaży. 
  6. W ramach złożenia Zamówienia, Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. Podawania w udostępnionych w ramach Sklepu internetowego Nicola Olszewska formularzu wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta,
    2. Korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl, a także w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego,
    3. Terminowej zapłaty należności i innych ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę kosztów w pełnej wysokości,
    4. Terminowego odbioru Asortymentu zamówionego przy wykorzystaniu sposobu dostawy i płatności za pobraniem.
  7. Do każdej zawartej Umowy sprzedaży wystawiana jest faktura VAT, która wysyłana jest do Klienta wraz z zamówionym Asortymentem w formie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany podczas złożenia Zamówienia adres e-mail, na co Klient wyraża zgodę.
  8. Nicola Olszewska zastrzega, że dokonywanie modyfikacji Zamówienia nie jest możliwe. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli Klient zdecyduje się na inny model oferowanego Asortymentu, powinien on ponownie złożyć Zamówienie na alternatywny Asortyment, jednocześnie informując za pośrednictwem poczty elektroniczne Sklep internetowy adoreyoujewellery.pl o zmianie.

IV. Ceny asortymentu

  1. Wszystkie ceny Asortymentu zamieszczone na stronie internetowej Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Ceny Asortymentu nie obejmują kosztów dostawy Asortymentu. Aktualna informacja o kosztach dostawy dostępna jest na stronie internetowej Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl.
  3. Cena podana przy każdym Asortymencie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
  4. Sklep internetowy www.adoreyoujewellery.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Asortymentu będącego w ofercie Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl, który zmienia swój status z Asortymentu „wkrótce” na Asortyment „nowość” z orientacyjnej na regularną, zgodnie z definicjami Rozdziału I niniejszego Regulaminu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Asortymentu w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  5. Nicola Olszewska informuje, iż w przypadku dostawy Asortymentu poza terytorium Unii Europejskiej w stosunku do Ceny regularnej Asortymentu mogą być doliczone przez właściwe organy państwowe dodatkowe opłaty w postaci podatków i ceł obowiązujących na terytorium kraju dostawy Asortymentu.

V. Płatności i kody promocyjne

  1. Przy składaniu Zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu płatności za Asortyment spośród możliwości podanych na stronie Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl.
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    Dostępne formy płatności:
    1. Karty płatnicze:
      1. Visa
      2. Visa Electron
      3. Mastercard
      4. MasterCard Electronic
      5. Maestro
    2. Szybki przelew w systemie Blue Media
    3. Zwykły przelew na konto bankowe
    4. Za pobraniem
  2. Płatność za Asortyment za pobraniem możliwa jest w przypadku Zamówienia nieprzekraczającego kwoty 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). Płatność za Asortyment za pobraniem nie jest także możliwa w przypadku wysyłek zagranicznych.
  3. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem, płatność elektroniczną lub płatność kartą płatniczą, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail na adres podany podczas składania Zamówienia. Nieuiszczenie płatności w terminie 7 dni od momentu złożenia Zamówienia, spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta, płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku braku odbioru i zapłaty za Asortyment w wyznaczonym terminie Asortyment wraca do Sprzedawcy, o czym Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail. W takiej sytuacji Klient ma możliwość ponownego złożenia Zamówienia skutkującego wysłaniem Asortymentu poprzez opłacenie wysyłki, co skutkuje ponownym wysłaniem Asortymentu. W przypadku odmowy odbioru Asortymentu i płatności za niego, pomimo wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu, Zamówienie jest anulowane.
  5. W przypadku wybranego Asortymentu Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl Nicola Olszewska zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia Zamówień lub form dokonania zapłaty za Zamówienie. Informacja o ww. ograniczeniach dostępna będzie w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl, w zakładce dotyczącej danego Asortymentu.
  6. Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego drogą elektroniczną od Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.com. Kody rabatowe oraz bony wartościowe są ograniczone czasowo, po upływie daty ważności Klient nie ma możliwości skorzystania ze zniżki. W Sklepie internetowym adoreyoujewellery.pl udostępniane są szczegółowe warunki aktualnie obowiązujących regulaminów promocji.

VI. Sposoby i terminy dostawy Asortymentu

  1. Miejscem spełnienia świadczenia z Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę jest miejsce, w którym Asortyment zostanie odebrany (a w razie wątpliwości miejsce, w którym Asortyment powinien zostać odebrany według wskazania Klienta).
  2. Dostawa Asortymentu odbywa się w sposób wybrany przez Klienta (kurier, paczkomat), określony w Zamówieniu. Koszty dostawy Asortymentu, o ile są naliczane, opłacane są przez Klienta przy opłacaniu Zamówienia. Dostępne aktualne metody oraz koszty dostawy Asortymentu są wskazane w zakładce „Dostawa i formy płatności” oraz każdorazowo w zakładce danego Asortymentu, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania Umową sprzedaży.
  3. Dostawa Asortymentu możliwa jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Asortymentu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Asortymentu przez kuriera.
  5. Termin dostawy Asortymentu do Klienta wynosi do 5 Dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że w opisie danego Asortymentu lub w trakcie składania Zamówienia Nicola Olszewska podało dłuższy termin.
  6. Klient powinien dokonać sprawdzenia stanu Asortymentu bądź gdy jest to utrudnione, stanu przesyłki (opakowania) niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek widocznych uszkodzeń lub ubytków przesyłki Klient powinien w obecności przewoźnika sporządzić odpowiedni protokół szkody oraz niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Nicola Olszewska mailowo adoreyoujewellery@gmail.com, lub telefonicznie 692 732 726. W stosunku do niedających się zewnątrz zauważyć uszkodzeń lub ubytków przesyłki Klient powinien w terminie do 7 od dnia doręczenia mu przesyłki dokonać ich zgłoszenia bezpośrednio do przewoźnika, lub do Nicola Olszewska – mailowo adoreyoujewellery@gmail.com lub telefonicznie 692 732 726 – informując o zaistniałej sytuacji. Powyższe w żadnym wypadku nie ogranicza jednak praw Konsumenta w zakresie rękojmi na zakupiony Asortyment przyznanej mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 
  7. Z chwilą wydania przez Nicola Olszewska Asortymentu przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą korzyści i ciężary związane z Asortymentem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Asortymentu. Nicola Olszewska w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Asortymentu, powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go temu Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  8. W razie przesłania Asortymentu do Klienta będącego Przedsiębiorcą za pośrednictwem przewoźnika Klient będący Przedsiębiorcą obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi on, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  9. Nicola Olszewska nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Asortymentu lub opóźnienie w jego dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności, jeśli są one spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niewłaściwego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedający zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia Produktu.

VII. Postępowanie reklamacyjne

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl w związku z wadami Asortymentu. Wszystkie roszczenia w związku z reklamacją Asortymentu należy kierować wyłącznie do Nicola Olszewska.
  2. Klient będący Przedsiębiorcą ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne Asortymentu ogranicza się do kwoty, jaką Klient będący Przedsiębiorcą zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego Asortymentu, z zastrzeżeniem zdania następnego. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Asortymentu w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta online pod adresem: adoreyoujewellery@gmail.com. W przypadku złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Asortyment na koszt Kupującego wraz z formularzem reklamacyjnym, znajdującym się na stronie Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl pod adresem: www.adoreyoujewellery.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail podany w Zamówieniu, datę zakupu, numer transakcji, opis sytuacji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację oraz datę wystąpienia wady, a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Nicola Olszewska zwraca się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie tych danych lub informacji.
  6. Jeżeli zakupiony Asortyment jest wadliwy, Klient może:
    1. Żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, chyba że naprawa jest niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedawcę lub wymaga nadmiernych kosztów,
    2. Żądać wymiany Asortymentu na nowy, chyba że wymiana jest niemożliwa do zrealizowania przez Sprzedawcę,
    3. Żądać odpowiedniego obniżenia ceny Asortymentu,
    4. Odstąpić od Umowy sprzedaży, o ile wady nie są nieistotne.
    5. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Asortymentu nieposiadającego wad, kosztów naprawy lub wymiany oraz rodzaj i stopień stwierdzonej wadliwości, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  7. Jeśli wadliwy Asortyment zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, wówczas Sprzedawca zwraca koszty odesłania wadliwego Asortymentu poniesione przez Klienta oraz na swój koszt wysyła mu naprawiony lub wymieniony Asortyment. Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, a Klient podejmie decyzję o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrotowi podlega cena Asortymentu, zapłacona przez Klienta wraz z kosztami poniesionymi przez Klienta, związanymi z dostawą Asortymentu do Klienta oraz odesłaniem Asortymentu do Sprzedawcy.
  8. Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Asortyment, a w przypadku przedpłaty na konto na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  9. Jeżeli reklamacja została uznana za uzasadnioną przez Nicola Olszewska, Klient za wyraźną jego zgodą, ma możliwość wymiany Asortymentu na inny produkt o wartości niższej lub równej reklamowego albo na bon wartościowy do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. W razie wybrania droższego Asortymentu warunkiem jego dostarczenia jest opłacenie różnicy pomiędzy ceną reklamowanego Asortymentu a ceną droższego Asortymentu wybranego w ramach wymiany. W razie wybrania tańszego Asortymentu różnica pomiędzy ceną reklamowego Asortymentu a ceną tańszego Asortymentu zostanie zwrócona Klientowi. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Asortyment.
  10. W przypadku nieuznania reklamacji za uzasadnioną przez Nicola Olszewska Klient ma możliwość złożenia odwołania od reklamacji. Nicola Olszewska rozpatruje odwołanie od reklamacji bez zbędnej zwłoki w terminie 30 dni, liczonych od momentu otrzymania odwołania od reklamacji. W przypadku szczególnie skomplikowanym, gdy nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi w terminie określonym powyżej, Nicola Olszewska informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 60 dni od momentu otrzymania odwołania od reklamacji.
  11. Sprzedawca odpowiada za wady Asortymentu jedynie w przypadku ich stwierdzenia przed upływem 6 miesięcy od wydania tego Asortymentu Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany Asortymentu.
  12. Powyższe wymagania, co do postępowania reklamacyjnego nie naruszają ani nie ograniczają praw Klienta do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa. Powyższe wymagania w odniesieniu do Konsumentów należy interpretować każdorazowo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  13. Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Ponadto Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży.
    2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    4. Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy Przedsiębiorcami i Konsumentami.

VIII. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późniejszymi zmianami), Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Asortymentu odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
  2. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone na przykład:
    1. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adoreyoujewellery@gmail.com,
    2. Z wykorzystaniem formularza odstąpienia — jeżeli Zamówienie zostało złożone w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl, należy wypełnić formularz dostępny na stronie www.adoreyoujewellery.pl.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia Asortymentu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy sprzedaży, która:
    1. Obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, albo polega na regularnym dostarczaniu Asortymentu przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
  4. Wraz ze złożeniem oświadczenia odstąpieniu od Umowy sprzedaży, Konsument ma możliwość automatycznego zamówienia usługi kurierskiej w celu odbioru zwracanego Asortymentu. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Asortymentu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl.
  5. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, z zastrzeżeniem zdania następnego. W przypadku płatności za pobraniem zwrot następuje na podany przez Konsumenta numer rachunku bankowego. Konsument zobowiązuje się wskazać dane umożliwiające dokonanie zwrotu płatności. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Asortyment od Konsumenta, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Asortymentu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Asortymentu.
  7. W przypadku skutecznego odstąpienia, od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, zwrócić Asortyment Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Asortymentu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Asortyment na adres: Nicola Olszewska Zagórze 9z, 66-016 Zagórze. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Asortymentu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Asortymentu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Asortymentu do sprzedaży jako Asortymentu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Asortymencie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Asortymentu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego www.adoreyoujewellery.pl, w tym koszty badania Asortymentu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Asortymentu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania). Z uwagi na powyższe, Nicola Olszewska zaleca, aby Asortyment zwrócić w opakowaniu, w którym go otrzymał, z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami. Możliwe jest naruszenie opakowania w celu sprawdzenia, czy otrzymany towar jest zgodny z zawartą Umową sprzedaży.
  8. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów:
    1. O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży,
    2.  W których przedmiotem świadczenia jest Asortyment nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    3. W której przedmiotem świadczenia jest Asortyment, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
  9. Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą.
  10. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem będącym Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie stwarza po stronie Klienta będącego Przedsiębiorcą żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  11. W przypadku przekroczenia przez Konsumenta terminów dotyczących odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca odeśle Konsumentowi zwrócony Asortyment na jego koszt.

IX. Zasady przesyłania e-faktur za pomocą poczty elektronicznej

  1. Niniejszy rozdział Regulaminu określa zasady przesyłania Klientowi faktur VAT w formie elektronicznej, zwanych dalej e-fakturami.
  2. Przez e-fakturę należy rozumieć fakturę wystawioną w formie elektronicznej w dowolnym formacie elektronicznym, przesłaną zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 
  3. Nicola Olszewska umożliwia Klientom możliwość otrzymywania e-faktur, co polega na przesyłaniu faktur wystawionych dla Klienta przez Sprzedawcę z tytułu sprzedaży towarów i usług, w formacie PDF za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail wskazany przez Klienta.
  4. Przesyłanie Klientowi faktur VAT za pośrednictwem poczty elektronicznej zastępuje przesyłanie faktur w formie papierowej. 
  5. Przesyłanie e-faktur VAT nie wiąże się z dodatkowymi opłatami obciążającymi Klienta.
  6. Warunkiem skorzystania przez Klienta z Usługi e-faktura jest wyrażenie przez Klienta zgody na przesyłanie faktur VAT oraz wskazanie przez Klienta adresu e-mail.
  7. Zgoda, o której mowa w punkcie 6 może zostać złożona w dowolnej formie, w szczególności w elektronicznej, a także w sposób dorozumiany np. poprzez opłacanie pierwszej e-faktury otrzymanej od Nicola Olszewska.
  8. Doręczenie e-faktury korygującej następuje z chwilą, gdy wiadomość zawierająca e-fakturę została otrzymana przez Klienta na adres e-mail Klienta. Jako potwierdzenie odbioru faktury korygującej przez Klienta uznaje się zwrotny komunikat o otrzymaniu wiadomości e-mail zawierającej e-fakturę korygującą przez serwer Klienta. Taką korektę traktuje się jako potwierdzoną na potrzeby podatku VAT uregulowanego Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 
  9. W przypadku faktur korygujących, duplikatów faktur oraz niektórych faktur rozliczeniowych Sprzedawca zastrzega sobie możliwość przesyłania ww. dokumentów w formie papierowej, w szczególności w przypadku, gdy przeszkody formalne lub techniczne uniemożliwiają przesłanie e-faktury. Faktura zostanie wówczas wystawiona w formie papierowej i dostarczona pocztą. 
  10. Klient zobowiązuje się, iż w okresie akceptacji korzystania z e-faktur do utrzymywania aktywnego adresu e-mail, który udostępnił Nicola Olszewska. Aktualizacja adresu e-mail może zostać złożona przez Klienta dowolnymi kanałami obsługi klientów (telefonicznie, elektronicznie). W przypadku braku chęci otrzymywania e-faktur Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Nicola Olszewska (telefonicznie, elektronicznie).
  11. Zgoda Klienta na przesyłanie faktur za pośrednictwem poczty elektronicznej oznacza rezygnację z otrzymywania faktur w formie papierowej. 
  12. Klient może zrezygnować z przesyłania faktur VAT za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku złożenia rezygnacji Klient będzie otrzymywał faktury w formie papierowej, począwszy od kolejnego zamówienia następującego po dacie złożenia oświadczenia. Oświadczenie może być złożone przez Klienta dowolnymi kanałami obsługi klientów (telefonicznie, elektronicznie).
  13. Reklamacje dotyczące usługi e-faktura mogą być składane dowolnymi kanałami obsługi klientów (telefonicznie, elektronicznie). Rozpatrzenie reklamacji związanych ze świadczeniem Usługi następuje w formie elektronicznej, lub telefonicznej w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. 
  14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Rozdziału Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się m.in. konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów prawa, decyzje organów administracji publicznej, poprawę bezpieczeństwa świadczonych usług, poprawę funkcjonalności usług. W przypadku zmiany niniejszego Rozdziału Klient zostanie poinformowany o zmianach na wskazany adres e-mail lub pisemnie. W przypadku braku zgody Odbiorcy na wprowadzone zmiany będzie mu przysługiwało prawo do rezygnacji z usługi. 
  15. W sprawach nieujętych w niniejszym rozdziale Regulaminu w zakresie dotyczącym przesyłania e-faktur VAT zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54 poz. 535 z późn. zm.) oraz pozostałe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

X. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, którą stanowi.
    1. Zmiana istniejących lub wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,
    2. Wydanie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego powodującego obowiązek zmiany Regulaminu,
    3. Konieczność dostosowania rozwiązań technicznych i informatycznych przy organizacji Sklepu do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym,
    4. Zmiana organizacyjna lub prawna Sprzedawcy;
    5. Zmiany modelu biznesowego Sprzedawcy wymuszające zmiany w Regulaminie.
  2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie Sprzedawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie internetowym www.adoreyoujewellery.pl. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Ponadto Sprzedawca poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami pkt II ust. 7 Regulaminu.
  3. Klientów, którzy dokonali zakupu danego Asortymentu przed wejściem w życie zmian Regulaminu, obowiązuje Regulamin w wiążący w dacie złożenia Zamówienia.
  4. Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych (w tym logo Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl), układu i kompozycji stron internetowych Sklepu internetowego www.adoreyoujewellery.pl, a także innych praw własności intelektualnej i przemysłowej, w szczególności kopiowania, powielania i wykorzystywania zdjęć należących do Nicola Olszewska, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Nicola Olszewska, chyba że możliwość wykorzystania wyżej wskazanych elementów graficznych wynika z wprost obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2019.1231 tj. z dnia 2019.07.03). Nazwy Asortymentu i producentów są wykorzystywane wyłącznie w celach handlowych i są zastrzeżonymi znakami towarowymi producentów.
  5. W przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta Nicola Olszewska może rozwiązać Umowę sprzedaży z Klientem oraz dochodzić stosownych roszczeń, jak również czasowo zablokować dostęp do serwisu.
  6. Wszelkie spory mogące powstać w związku z Umową sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem będącym Konsumentem, a Nicola Olszewska na zasadach określonych w Regulaminie, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Nicola Olszewska a Klientem będącym Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu, ze względu na siedzibę Nicola Olszewska.
  7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 poz.1219) przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Wybór w ramach niniejszego Regulaminu prawa polskiego nie pozbawia osoby będącej Konsumentem ochrony przyznanej jej na mocy prawa, którego nie można wyłączyć na drodze umowy, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby stosowane w przypadku braku zastosowania klauzuli wyboru prawa polskiego.
  8. Regulamin został opublikowany w dniu 20.08.2022 r.
Shopping Cart